دانلود مدیریت رفتار مصرف کننده

 دانلود مدیریت رفتار مصرف کننده

دانلود مدیریت رفتار مصرف کننده

امروزه رنگ یکی از مسائل کلیدی در طراحی بسته‌بندی است، اما معمولاً تصادفی هستند. قوطی سوپ کمپبل به این دلیل به رنگ قرمز و سفید است که یکی از مدیران اجرایی شرکت یکی از لوازم فوتبال در دانشگاهی مخصوص را با این رنگ دوست داشته است! امروزه رنگ یک تجارت جدی است و شرکت‌ها برای راهنمایی در این زمینه اقدام به استخدام مشاور می‌نمایند. برای مثال:

  • مثال ۱: تیم ملی هلند

هلند جزو آن دسته از تیم‌های فوتبال دنیا به شمار می‌رود که رنگ پیراهن فوتبالیست‌هایش با رنگ پرچم کشور هلند یکسان نبوده و فلسفه دیگری دارد. رنگ پرچم هلند قرمز، سفید و آبی است ولی تیم فوتبال این کشور در دنیا به‌دلیل انتخاب رنگ نارنجی برای لباس بازیکنان به "لاله‌های نارنجی" معروف شده است. این رنگ برای هلندی‌ها رنگی ملی – تاریخی محسوب می‌شود.

در حقیقت، رنگ نارنجی تیم ملی فوتبال هلند برای ادای احترام به خانواده سلطنتی «اورانیه- ناسو» انتخاب شده است. خاندان "اورانیه- ناسو" از حدود ۲۰۰ سال قبل بر هلند سلطنت می‌کردند. کلمه "اورانیه" در زبان هلندی به معنای نارنجی است. ازاین‌رو، هلندی‌ها برای احترام به این خاندان، رنگ لباس تیم ملی فوتبال خود را نارنجی انتخاب کرده‌اند.

این فایل در ۳۰صفحه بصورت ورد و pdf آماده شده و قابل ویرایش است.

 

برخی از موضوعات این فایل عبارتند از:

  • رنگ در فروش کالا
  • بویایی
  • شنوایی
  • لامسه
  • چشایی
  • آستانه حسی
  • آستانه مطلق
  • آستانه تشخیصی
  • مدت زمان
  • در معرض دید
  • ارتباط
  • یادگیری
  • شرطی‌سازی کلاسیک و شرطی‌سازی ابزاری
  • کاربردهای تعمیم محرک
  • شرطی‌سازی عاملی (یادگیری ابزاری)
  • تئوری یادگیری شناختی
  • یادگیری مشاهده‌ای
  • تفاوت انگیزش در نیازهای سوجویانه و لذت‌‌جویانه
  • تعارض‌های انگیزشی
  • چطور از نیاز لذت‌گرانه استفاده کنیم؟
  • تکنیک نردبان (ارزش غایی)
  • گروه‌های رسمی در مقابل گروه های غیررسمی
  • اثرات مبنی گروه‌های مرجع

تگ(برچسب): , ,

دیگر محصولات مرتبط با این محصول: